Podpisanie umowy na Remont Szkoły Podstawowej w Sudragach
Dnia 19 lipca 2024 roku Wójt Gminy Sierpc podpisał umowę z wykonawcą OMBUD SP.Z O.O na zadanie pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Sudragach, gmina Sierpc.
Postępowanie przetargowe odbyło się w trybie „Zaprojektuj i wybuduj”, które swoim zakresem obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych:
- Remont poddasza nieużytkowego,
- Roboty związane z dociepleniem budynku, wymianą stolarki zewnętrznej drzwiowej, obróbki blacharskie i orynnowanie a także niezbędne roboty zewnętrzne,
- Roboty związane z modernizacją łazienek na parterze,
- Roboty związane z modernizacją łazienek na piętrze,
- Roboty związane z remontem posadzek i klatek schodowych,
- Remont opaski i wejść do budynku,
- Modernizacja instalacji,
- Inne roboty remontowe.
Całość inwestycji wyniesie 1 998 381,00 zł, z czego 1.949.620,50 zł to otrzymane dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, a 48.760,50 zł to wkład własny gminy Sierpc.
Planowany termin zakończenia prac: lipiec 2025 roku.


Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!