Nowa obsługa KAS - Wideorozmowa
Podstawowe informacje dotyczące usługi
Usługa ta umożliwia osobom głuchym i niedosłyszącym konsultacje podatkowe z pracownikiem KAS, przy wsparciu certyfikowanego tłumacza polskiego języka migowego.
Będzie można skorzystać z niej z dowolnego miejsca. Potrzebny będzie dostęp do Internetu i urządzenie z kamerą, które spełnia minimalne wymaganie techniczne.
Podczas wideorozmowy pracownik KAS będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące:
· zeznań podatkowych osób fizycznych;
· usługi Twój e-PIT.
Katalog spraw będzie sukcesywnie rozszerzany w kolejnych miesiącach.
Uzyskanie indywidulanej informacji podatkowej
Podczas wideorozmowy możliwe będzie również uzyskanie informacji indywidualnej. Potwierdzenie tożsamości będzie realizowane za pomocą identyfikatora podatkowego (PESEL lub NIP) oraz kodu telePIN.
Terminy wideorozmów
Konsultacje z pracownikami KAS będą prowadzone:
· we wtorki i czwartki w godzinach 09:00-12:00.
Czas trwania każdej wideorozmowy to maksymalnie 45 minut.
Jak umówić wideorozmowę
Będzie można umówić wideorozmowę elektronicznie, poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie https://wizyta.podatki.gov.pl/wideorozmowa/.
Do umówienia wideorozmowy potrzebne będą następujące dane:
• imię i nazwisko,
• PESEL lub NIP,
• numer telefonu kontaktowego,
• adres e-mail.
Klient będzie mógł umówić wideorozmowę zgodnie z terminarzem wizyt, jednak nie wcześniej niż dwa dni robocze przed planowanym terminem.
Po przesłaniu formularza, klient otrzyma potwierdzenie i link do spotkania na podany adres e-mail.
Dodatkowe informacje o usłudze dostępne są na stronie: www.podatki.gov.pl/skontaktuj-siez-nami/wideorozmowa/
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!